Grąžinimo taisyklės

PREKIŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

1. Prekių grąžinimas ir keitimas.
1.1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo".
1.2. Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti registruota siunta. Registruotos siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo.
1.3 Grąžinamų kokybiškų arba keičiamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
1.4. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 7 (septynias) dienas nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą.
1.5. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą (užsakymo, pavedimo kopija).
1.6 Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.
1.7. Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi pinigai (už prekę, ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).
1.8. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus.
1.9. Norėdamas grąžinti nekokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant nekokybiškos prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą.
1.10. Grąžinama nekokybiška prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą.
1.11. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šių Taisyklių 1.4-1.5,1.9-1.10 punktuose nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
1.12. Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas ir kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta).
1.13. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.

2. Baigiamosios nuostatos.
2.1. Šios prekių grąžinimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
2.2. Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

Return rules

RETURN RULES

1. Return and exchange of goods.

1.1. Return of goods takes place in accordance with the 2001 June 29 By the Order of the Minister of Economy of the Republic of Lithuania No. 217 "On the Approval of the Rules for the Return and Exchange of Items".

1.2. The buyer must send the returned goods by registered mail. The registered shipment number must be provided to the Seller no later than within 24 hours. after dispatch.

1.3 The cost of returning returned or replacement goods is borne by the buyer.

1.4. In order to return the product (s), the Buyer may do so within 7 (seven) days from the date of delivery of the goods to the Buyer, informing the Seller by e-mail. mail, with photos or videos of the product and / or parcel describing the problem.

1.5. The returned product must be in the original neat packaging, undamaged, unused, of the same set as the Buyer received it, without losing the appearance of the goods (undamaged labels, peeled off protective film, etc.). When returning the product, it is necessary to submit a paper (printed) document of its purchase (copy of the order, order).

1.6 When returning a quality product, only the amount paid for the product is refunded to the Buyer. Shipping costs are not refundable to the buyer.

1.7. Upon returning the wrong product received, the Seller undertakes to replace such product with the required product. If the required goods are not available, the Buyer will be refunded all money (for the goods, and the actual shipping costs incurred).

1.8. When a defective product is returned, the Seller undertakes to replace the defective product with an analogous product or return the money to the Buyer.

1.9. In order to return the defective product (s), the Buyer may do so within 14 (fourteen) days from the date of delivery of the goods to the Buyer, informing the Seller by e-mail. mail, with photos or videos of the low-quality item and / or parcel describing the problem.

1.10. The returned defective product must be in the original neat packaging, undamaged, unused, of the same equipment as the Buyer received it, without losing the appearance of the product (undamaged labels, unripped protective film, etc.). When returning the product, it is necessary to present a paper (printed) document of its purchase.

1.11. The Seller has the right not to accept the goods returned by the Buyer if the Buyer does not follow the procedure for returning the goods set out in clauses 1.4-1.5,1.9-1.10 of these Rules.

1.12. If the Buyer paid for the item with a gift voucher, the voucher and other additional amount paid (if it was paid) will be returned. 1.13. If the Buyer returns the product purchased at a discount, the amount paid for the product with a valid discount is refunded.

2. Final provisions.

2.1. These Rules of Return of Goods have been drawn up in accordance with the laws and legal acts of the Republic of Lithuania.

2.2. The law of the Republic of Lithuania applies to these rules. Any disagreement arising from the implementation of these rules shall be settled by negotiation. If no agreement is reached, disagreements are resolved in accordance with the laws of the Republic of Lithuania.