MENO PIEVA

NAKTIS KITAIP

Klientas: Aušra, PC

X
R
Klientas: Aušra, PC

Klientas: PC AUŠRA

Akcija: NAKTIS KITAIP. Vienos dienos didelis išpardavimas, vykstantis du kartus per metus (pavasarį ir rudenį).

Užduotis: surengti renginį prekybos centro 5-ojo gimtadienio proga.

Problema: labai mažas metinis marketingo biudžetas, nėra jokios klientų kontaktų bazės, ribotos viešinimo galimybės.

Sprendimas: Gimtadienio pramoginį renginį paversti pirkimų skatinimo akcija su pridėtine verte. Naudojama netradicinė reklama.

Rezultatas: Rezultatai viršyjo lūkesčius. Vienkartinė akcija tapo tradicine. Po kelerių metų ji buvo transformuota į akciją „OHO diena“. Tikslingai surinkti kontaktai toliau sėkmingai naudojami prekybos centro komunikacijai.

e-sprendimas: WEBideas.lt